Közösségi oldalak

Gazdaság

Újabb vásárlóbarát fejlesztések a dm-ben

A dmOnline Shopja immár összekapcsolható az active beauty törzsvásárlói programjával, így a többszörös pont ajánlatok már az online térben vásárlók számára is elérhető, akik a rendelés leadásától számított 3 órán belül a kiválasztott dm üzletben át is vehetik a termékeket.

A drogéria 2018-ban lépett be az online kereskedelem piacára. Az elmúlt négy évben az Online Shop folyamatosan fejlődött, és évről évre egyre több termék és szolgáltatás vált elérhetővé a dm weboldalán keresztül. A dm Online Shopja újabb mérföldkőhöz érkezett. A törzsvásárlóknak 2021. szeptember 1-től lehetősége vanösszekapcsolni active beauty fiókjukat az Online Shop fiókjukkal, és így számos előnyre tehetnek szert online rendelésük során:

  • A megvásárolt termékek után a normál és a Pontvarázs ajánlatokban meghirdetett extra pontok isautomatikusan gyűlnek, minden Online Shop-ban történt vásárlás során.
  • A regisztrált törzsvásárlók a pontegyenlegüket az Online Shop felületén is meg tudják nézni, nem szükséges a másik fiókba bejelentkezni.
  • Személyre szabott termékajánlatok várják, és az újdonságokat, valamintkedvezményeket így már elsőkézből kaphatják meg a tagok.
  • Az onlinekuponcenterben aktivált e-kuponokokkalmár a többszörös pontokat is tudják gyűjteni a vásárlók, így még több kedvezményhez juthatnak.

Az elmúlt években megnőtt online forgalom a kiszállítási lehetőségek bővítését tette szükségessé. A házhozszállítás és a bolti átvétel mellett mostantól az Expressz bolti átvétel lehetősége is megnyíltaz online vásárlók számára. Az Expressz átvétel esetén a megrendelt termékeket a rendelés összekészítésétől számított 3 órán belül átvehetik a vásárlók a kiválasztott dm üzletben. Ebben az esetben a rendelést előre online fizeti ki a vásárló, így időt spórol. A drogéria ezzel újabb lépést tett a környezettudatosság felé, hiszen a kiszállítás nem károsítja a környezetet,a termékeketpedig újrahasznosított táskábakészítik össze a drogéria munkatársai.A bejelentkezett vásárlók számára az Expressz átvétel díjtalan. A nem regisztrált vásárlók számára a szolgáltatás díja 399 Ft, függetlenül a megrendelés összegétől.  A rendelés leadásának előfeltétele a kiválasztott üzletben található termékek készlete, amely a rendelés során látszik, így olyan terméket nem tud a vásárló a kosárba helyezni, ami az általa kiválasztott üzletben nem elérhető. A megrendelés feldolgozása a kiválasztott üzlet nyitvatartási idején belül maximum 3 óra. A csomag átvétele csak a nyitvatartási időben lehetséges.

“A most bevezetett fejlesztésekkel célunk, hogy az értékesítési csatornákat még hatékonyabban összekössük, átjárhatóvá tegyük és így megfeleljünk a mindigmegújuló vásárlói igényeknek. Folyamatosan azon dolgozunk, hogy a törzsvásárlói programunkat, az online és bolti szolgáltatásainkat összehangoljuk, és ugyanazt a vásárlói élményt tudjuk nyújtani Online Shoppunkban is, amivel üzleteinkben találkozhatnak vásárlóink, amiért hűséget szavaznak nekünk.”

nyilatkozta Kanyó Roland, a dm marketing és PR menedzsere.