Közösségi oldalak

Gazdaság

PEERS Communication néven új marketingkommunikációs cég jelent meg a piacon

PEERS Communication néven új kommunikációs ügynökséget alapított Pécsi Norbert Sándor, a Magyar Közút kommunikációs vezetője és Magyar Sára Katalin. Az új cég marketing, PR, sajtó és social media területen egyaránt segíti ügyfeleit.

A PEERS Communication egy fiatal ügynökség, de az alapítók és vezetők egyenként több mint 15 éves kommunikációs szakmai tapasztalattal rendelkeznek a marketing, Marketing, sajtó és közösségi média menedzsment területén. Az új ügynökség alapítója Pécsi Norbert Sándor, a Magyar Közút kommunikációs vezetője, míg az ügyvezetői feladatokat Magyar Sára Katalin látja el, aki korábban többek között 7 évig volt az RTL Klub marketing menedzsere.

Pécsi Norbert Sándor és Magyar Sára Katalin

Az alapítók által felhalmozott évtizedes tudás értékes lehet a partnerek számára is, főleg egy olyan időszakban, amikor a hatékony és aktív külső kommunikáció az üzleti világ minden területén kiemelt fontosságúvá vált.

A PEERS Communication célja, hogy üzleti és marketingkommunikációs tanácsadással, elemzésekkel, koordinációval segítse ügyfeleit céljaik elérésében, akiknek figyelmet, szerethetőséget, egyediséget, beazonosíthatóságot, személyre szabott és innovatív ötleteket ígérnek.