Közösségi oldalak

Belföld

Megszűnik a két éve tartó vonatpótlózás a Békéscsaba – Szeged vonalon

M41-es (Csörgő becenevű) dízelmozdony Fotó: Erdős Csaba

Immár két éve hogy, 2018 április óta lehetetlen eljutni a 135-ös vasútvonalon, Békéscsabáról Szegedre vonatpótló autóbuszozás nélkül, de február 22-e, hétfőtől a teljes vonalon járnak a szerelvények

írja a MÁV közleményében.

Az M41-es (Csörgő becenevű) dízelmozdonyok az utasforgalomtól függően két-három kocsival fognak majd közlekedni. A sok érvet és ellenérvet felsorakoztató tram-train beruházás a végéhez közeledik, így hamarosan befejeződik a vonatközlekedést érintő felújítás a Szeged és Hódmezővásárhely közötti pályaszakaszon. A vonalon a meghirdetett rend szerint közlekednek majd a vonatok, a korábban már megszokott csatlakozási rendszer megtartásával Szegeden, Békéscsabán és Orosházán, valamint továbbra is Hódmezővásárhelyi Népkert állomáson biztosítanak átszállást Szentes felé.