Tragikomédia! – Az Origo.hu előbb értesült a Médiatanács ítéletéről, mint ahogy a döntést meghozták

A “hírportál” 11:35-kor megírta: nem kapott engedélyt a Médiatanácstól az RTL klub arra, hogy megvásárolja a Central Média harminc százalékos tulajdonrészét (a Central médiacsoportban található például a 24.hu című hírportál is).

A HVG által kiszúrt megjelenés időpontja azért érdekes, mert a Médiatanács csak 12 órakor ült össze, hogy megvizsgálja a beadott kérelmet.

Magyarul: a hírportál előre látott a jövőbe legalább 25 perccel.

A kormánypártinak tartott Origo.hu később leplezni próbálta a bakit, ezért módosította a cikk címét és bevezetőjét. A Comment.blog.hu screenshotja alapján így született meg a

várhatóan nem kapott

szófordulat.

Close