Retróba megy át a Burger King

Minden eddiginél messzebre megy a retro témában a Burger King, hiszen a vállalat teljes arculata retróba öltözik idén!


A korábbi, 1999 óta használt logó a vélemények szerint, az egyik legmenőbb volt a hazánkban is működő gyorsétteremláncok közt: kellőképp kidolgozott, színes, egyértelmű, könnyedén azonosítható a márkával. Az idén bejelentett verzió, ami az 1969 és 1999 közt használt iterációkra hasonlít leginkább, követi a mai trendeket, és már-már túlzóan leegyszerűsíti, és a mobilos felhasználhatóságot szem előtt tartva gondolja újra a koncepciót.

Ezzel együtt a szinte minden grafikai elem változni fog ami a lánchoz köthető. Retro hangulatú feliratok és rajzok díszítik majd az étlapokat, a csomagolásokat, és a hirdetéseket.

Igazi időutazásban lehet része majd annak, aki betér egy-egy frissített étterembe. Itthon úgyis kimaradt az étteremhálózat a ’70-’80-as évekből, itt az idő, hogy kicsit megkésve, de felidézzék az elmulasztott időszakot.

Forrás: CNN