A weboldalon cookie-kat használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Ön az „Elfogadom” gombra kattintással, beleegyezik az ilyen adatfájlok fogadásába és elfogadja az adat és süti-kezelésre vonatkozó irányelveket.

Elfogadom

A dm 10 %-os növekedéssel zárta az első félévet

A dm Kft. 2018. március 31-én ismét kétszámjegyű, 10 százalékos forgalomemelkedéssel zárta gazdasági évének első félévét, ez 166 millió eurós forgalmat jelent. A vállalat mozgalmas időszakon van túl, elindította on-line webshopját, tavasszal pedig megújítja törzsvásárlói programját. 

Forgalmi adatok

A vállalat ausztriai cégcsoportja, amelynek tagjai Ausztria, Magyarország, Csehország, Szlovákia, Szlovénia, Horvátország, Szerbia, Bosznia-Hercegovina, Románia, Bulgária, Macedónia és Olaszország +8,4 százalékos növekedést ért el 1265 millió eurós forgalommal. A vállalatcsoport ezt az eredményt összesen 1592 üzlettel és 19 002 dolgozóval érte el az elmúlt hat hónapban. A Németországot is magába foglaló teljes konszern szintjén is pozitívan zárta a dm a félévet: 5348 millió eurós forgalmat tudhat a magáénak, ez 5,2 százalékos növekedést jelent.

A cégcsoport tavaly Olaszország fele is terjeszkedett, jelenleg hét városban érik el a vásárlók a drogériát, idén 35 üzlet nyitása szerepel a tervek között. A dm bolthálózatának fejlesztése Magyarországon is folyamatos, a boltok felújítása mellett Kistarcsán és Szentgotthárdon terjeszkedett a dm új üzletekkel 2017 végén, tavasszal pedig Miskolcon, Budapesten az Illatos úton, illetve az Aréna Mall-ban nyitnak teljesen új üzletet.

25 éve a vásárlókkal – így ünnepel a dm

A dm 25. születésnapját ünnepli, a jubileum alkalmával májusban nyereményjátékkal lepik meg a vásárlókat, a legszerencsésebb résztvevő egy külföldi családi utazást nyer. A jubileum alkalmával a dm Együtt egymásért társadalmi felelősségvállalás programja keretében 25 civil szervezet kezdeményezését támogatja 500-500 ezer forinttal. A dm elkötelezetten hisz abban, hogy a civil szervezetek munkájukkal, törekvéseikkel óriási hatást és változást tudnak indukálni a helyi közösségek életében.

Törzsvásárlói program „újratöltve”

Az active beauty programot 2009-ben vezette be a dm, a vásárlók sokrétű kedvezményrendszerrel találkozhattak. Az elmúlt évek kisebb-nagyobb változásai után 2018-ban a program jelentősen megújul, ennek legfőbb oka, hogy új adatvédelmi rendelet lép életbe. A változások során a törzsvásárlói program és a dm tartós ár koncepciója még inkább összhangba kerül, a program tovább egyszerűsödik. A pontok gyűjtése nem változik, a pontok azonban forintra váltható kedvezményt érnek, amely a vásárlás végösszegéből levonható. A dm bababónusz program jelenlegi formájától elbúcsúzik a vállalat, a családokkal, kismamákkal történő kapcsolattartás magasabb szintre lép. Új lehetőségeket kínálnak számukra, és folyamatosan direktben kommunikálnak velük rendezvényeken, vevőtalálkozókon, nyereményjátékok és partneri együttműködések formájában.

Rövidtávú árcsökkenés helyett tartós árak

A dm továbbra is elkötelezett a tartós árak kialakítása mellett, így a rövidtávú akciók helyett cél, hogy a tartós árak a lehető legszélesebb szortimentben legyenek elérhetőek. A vállalat az árak tartós csökkentésével hosszú távú befektetésben gondolkodik, hogy erősítse a vásárlók bizalmát. A cél, hogy minél többen megtapasztalják a tartós árak előnyeit.

Képzett drogeristákkal erősíti szakkompetenciáját a dm, a kamara bejegyezte a szakmát

Október végén zárta le a dm egy éven át tartó nemzetközi drogerista képzését, az úttörő kezdeményezés célja, hogy a szakma Közép-Európában is a képzési paletta része legyen. A programot a dm az Osztrák Gazdasági Kamara és a WIFI Salzburg gazdaságfejlesztési intézettel együttműködve fejlesztette ki. A program hosszú távú célja ezen szakkompetencia kialakításával megkülönböztetni a piacon a drogériát.

A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara márciusban elfogadta, és nyilvántartásba vette a „Drogerista” megnevezésű felnőttképzési szakmai programkövetelményt.

Negyedszerre is a legvonzóbb munkaadó a dm

Az évet két fontos díj elnyerésével indította a vállalat: a dm pécsi Árkád bevásárló központban levő üzlete megkapta az Év boltja 2018 címet, az elismerést a drogéria a vásárlóbarátság, az árukínálat, a fenntarthatóság, a szolgáltatások színvonala, az üzlet belső kialakítása, különleges megoldásainak és szolgáltatásainak figyelembevételével érdemelte ki. Egy munkáltatói díjnak is örülhetett a dm tavasszal: sorozatban negyedik alkalommal kapta meg a legvonzóbb munkáltatónak járó díjat, ezzel bekerült a Randstad „hírességek csarnokába”: négyszeres címvédőként idén nívódíjat kapott. A díj jól mutatja a vállalat elköteleződését ezen a területen.

Aktuális